درب اتوماتیک شیشه ای تبریز

هنوز بعضى ها تصور می کنند استفاده از درب‌ اتوماتیک شیشه‌اى تبریز تجمل است و حال آنکه در مقایسه با فواید بسیارى که این سیستم دارد تجملى نداشته اما برازنده زیبایى هست

مزایاى استفاده از درب‌هـاى اتوماتیک شیشه اى

  • سهولت در تردد
  • صرفه جویى در مصرف انرژى برودتى – حرارتى از ۳۵ تا ۵۰ درصد سالیانه
  • امکان استفاده از حداکثر فضاى موجود
  • بهره مندى از خدمات ویژه جهت مکان‌هـاى خاص مانند بیمارستان‌هـا، درمانگاه‌هـا، مراکز توانبخشى و معلولین و …
  • کیفیت و دقت بسیار بالـا
  • زیبایى بخشیدن به نماى ورودى ساختمان
  • بهترین نوع خوش آمد گویى به مراجعه کنندگان در ورود به ساختمان

انواع درب شیشه ای اتومات در تبریز :

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز

یکی از درب های بسیار متنوع درب شیشه ای اتوماتیک تبریز است. این درب ها برای جدا کردن محیط ساختمان و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع بسیار زیادی هم دارند. برای تهیه این مدل از درب ها باید ابعاد ورودی و همچنین میزان تردد را در نظر بگیرید. در ادامه قصد بررسی این مدل درب های اتوماتیک را داریم. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید درب شیشه ای اتوماتیک این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز

مزایای درب شیشه ای اتوماتیک تبریز

وقتی صحبت از درب شیشه ای اتوماتیک می شود، بسیار سخت است که از زیبایی آن سخن نگفت. این درب ها زیبایی بسیار زیادی به ساختمان می دهند و در عین حال بسیار مفید نیز می باشند. از جمله مزایای درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. اصطحکاک پایین یکی از مزایای این مدل از درب ها می باشد
  2. باعث جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی سالن می شود
  3. حداقل تولید صدا را دارد
  4. با هر دکوراسیونی سازگار است
  5. قابلیت کنترل دستی

مزایای این مدل درب ها بسیار زیاد است و باعث شده است امروزه در بیشتر بیمارستان ها، پاساژ ها، مغازه ها و … از این مدل درب ها استفاده شود. درب اتوماتیک تبریز هم همین مزایا را دارد.

انواع درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز

درب اتوماتیک شیشه ای انواع بسیار مختلفی دارند. اگر قصد خرید درب شیشه ای را دارید، باید میزان تردد شبانه روزی افراد و همچنین ابعاد مد نظرتان باشد. این دو ملاک انتخاب نوع درب نیز می باشد. به طور کلی درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم می شود :

  • تلسکوپی
  • گرد
  • نیم گرد
  • اسلایدی
  • مثلثی

برای خرید هر یک از موارد یاد شده ابتدا کارایی و نیازهای خود را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید یک مدل از درب شیشه ای اتوماتیک تبریز بکنید.

درب شیشه ای اتوماتیک تبریز

کدام درب شیشه ای مناسب شماست

این سوالی است که اکثر مشتریان از ما می پرسند. گرد بخریم یا نیم گرد؟اسلایدی یا تلسکوپی؟ و… همانطور که در بالا هم اشاره شد ابتدا باید ابتدا و میزان تردد را مد نظر قرار دهید. درب شیشه ای در تبریز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. لذا ما هم در ادامه تلاش میکنیم شما را بیشتر راهنمایی کنیم تا انتخابی مناسب داشته باشید.

محیط بسیار مهم است. به نظر ما در محیط هایی که عرض کمتری دارد بهتر است از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز تسکوپی استفاده کنید. این درب ها مدل های دو طرفه و یک طرفه دارد. اما اگر مجتمع، مغازه، پاساژ و یا …. شما پر تردد است بهتر است از درب شیشه ای اسلایدی استفاده کنید. چرا که این مدل درب ها استهلاک پایینی دارند و بسیار مناسب خواهند بود.

حتما می پرسید این درب های شیشه ای مثلثی به چه درد می خورند؟ این مدل درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز هم کاربرد دارد. برای مکان هایی که از گوشه و کنار ورودی می خواهند و یا مکان های که در کنج قرار گرفته اند بسیار مناسب هستند.

برای بیمارستان ها و بانک ها درب های شیشه ای نیم گرد بسیار مفید  و مناسب خواهند بود.

همانطور که دیدید، انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک به محیط و ابعاد بستگی دارد. شما می توانید ضمن تماس با ما در این زمینه از مشاوره های ما بهره مند شوید.

درب شیشه ای اتوماتیک تبریز

درب شیشه ای اتوماتیک بدون فریم

یک مدل درب اتوماتیک هم داریم که بدون فریم نام دارد. در صورتی که شما بخواهید کل ورودی را در اختیار بگیرید و به عبارتی کل بازشوی ورودی در اختیار شما باشد می توانید از درب شیشه ای اتوماتیک بدون فریم استفاده کنید. درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز هم در نوع خود جالب هستند. رنگ های مختلفی دارند و حتی عرض این مدل درب ها هم قابل تغییر است.

یک مسئله دیگری هم که وجود دارد بحث موتور درب شیشه ای اتوماتیک تبریز است.  در مکان های پر تردد و پر رفته و آمد بهتر است از موتورهای قوی استفاده شود. چرا که اگر موتور ضعیف باشد مشتریان ممکن است در پشت در بمانند. مخصوصا در بیمارستان ها که این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تلاش کنید در ورودی های بزرگ هم از موتورهای قوی استفاده کنید. چرا که ورودی های بزرگ استهلاک بالا برده و در نتیجه نیاز به موتور قوی خواهید داشت.

درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز

خدمات ما در زمینه درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز

شرکت ما فعال در زمینه درب اتوماتیک می باشد. این زمینه نیاز به دانش و تخصص بسیار زیاد است و از طرفی تجربه زیادی می طلبد. عمده فعالیت ما در زمینه درب اتوماتیک در تبریز می باشد. شما می توانید ضمن تماس با ما، از مشاوره های ما هم بهره مند شوید.ما به صورت تمام وقت در خدمت شما دوستان و مشتریان عزیز می باشیم.