درب اتوماتیک کشویی ( Sliding ) :

درب اتوماتیک اسلایدینگ یکی از محبوب ترین درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد و این بیشتر به خاطر ساده گی در نسب و هزینه تمام شده پایین آن می باشد. شاید به جرات بتوان این نوع درب ها را کارآمدترین نوع از درب شیشه ای برقی دانست که درب اتوماتیک تبریز نیز با تجربه ای که در زمینه نصب و راه اندازی این نوع درب ها دارد بیشتر به بیشتر به محبوب تر شدن آن کمک کرده است. نمونه ای از تصاویر این نوع درب اتوماتیک را در زیر می بینید.
لازم به ذکر است که درب اتوماتیک کشویی نیز یکی از نام های این نوع درب است که اغلب عزیزان با این نام آن را می شناسند.
برای اطلاع از قیمت درب اتوماتیک اسلایدینگ با ما تماس بگیرید.

یکی دیگر از رایج ترین درب هایی که در مکان های مختلف و در انواع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد ، درب اتوماتیک ریلی و یا به نام دیگر درب اتوماتیک کشویی شناخته میشود . این درب در نوع شیشه ای و هم آهنی موجود میباشد که هرکدام مورد استفاده متفاوتی دارد . یکی از موارد استفاده این نوع درب اتوماتیک ریلی میتوان در پارکینگ ها و ورودی برای عبور خودرو ها اشاره نمود و همچنین نوع دیگری از این درب اتوماتیک کشویی برای تردد انسان در نوع شیشه ای موجود میباشد .

درب صنعتی در تبریز

درب اتوماتیک کشویی در تبریز

ساختار درب اتوماتیک کشویی برای پارکینگ بدین صورت میباشد که یک لنگه از درب که عرض آن به ۲ متر و بیشتر میرسد به صورت کشویی روی ریلی به طرف راست یا چپ حرکت میکند و باز و بسته میشود که این کار توسط موتوری که در گوشه ای که درب به آن طرف باز میشود انجام می پذیرد . معمولا دلیل استفاده از ای نوع درب برای فضاهایی میباشد که نیاز به تمام فضای مورد نظر میباشد امکان استفاد از درب های لولایی و درب جک پارکینگی وجود ندارد .البته باید توجه داشت که مقدار فضای لازم برای باز شدن درب نیز باید وجود داشته باشد تا لنگه درب بتواند بدون مشکل به سمت چپ یا راست رفته و درب باز شود .

شما می توانید با درب اتوماتیک تبریز در ارتباط باشید.