درب اتوماتیک تلسکوپی ( Telescopic ) :

درب اتوماتیک تلسکوپی نوعی از درب های شیشه ای اتوماتیک می باشد که ویژگی های منحصربه فردی نسبت به سایر درب های مشابه دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد. در ساخت این نوع درب از شیشه سکوریت ویژه و ایمن استفاده می شود که در هنگام شکستگی احتمالی هر مترمربع آن به ۱۳۰۰ قسمت تقسیم می شود فضای بازشوی مناسبی دارد و نسبت به برخی از درب های اتوماتیک شیشه ای فضای کمتری را اشغال می کند. یک طرفه یا دو طرفه نصب و راه اندازی می شود و حداکثر ۷۰ درصد بازشو ارائه می دهد. درب اتوماتیک تبریز در حال حاضر یکی از بهترین ارائه دهنده های درب تلسکوپی است.

با نصب این درب در مصرف انرژی صرفه جویی مناسبی خواهید داشت بنابر این توصیه می کنیم در ورودی های اصلی از این نوع درب ها استفاده نمایید. از این درب با عنوان درب شیشه ای برقی تلسکوپی نیز یاد می شود. درب اتوماتیک تبریز در طول فعالیت خود نشان داده است این قابلیت را دارد تا با تیم متخصص نصاب خود دربی مطمئن و ایمن را نصب نماید و نیاز به تعمیر و نگهداری به مدت چندین سال متوالی نخواهید داشت.

درب شیشه ای اتوماتیک تبریز

درب اتوماتیک تلسکوپی ( Telescopic ) :

نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای است که تفاوت اندکی با درب اتوماتیک اسلاید یا کشویی دارد. بر خلاف درب اتوماتیک اسلاید که دارای چهار و یا دو قسمت یا لت هستند، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرکت به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه ای، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرار دارد، به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند. به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.