درب صنعتی تبریز

امروزه در بسیاری از مکان های صنعتی و تجاری از جمله سوله ها، کارخانجات امروزی، صنایع بزرگ، اماکنی که ماشین های بزرگ و صنعتی رفت و آمد می کنند و سایت های سازه ای عظیم از درب های اتوماتیک صنعتی استفاده می شود که تردد را در این مکان ها بسیار راحت و آسان می کند. درب صنعتی تبریز برای مکان هایی مناسب و کارآمد است که در از نظر عرضی، هیچ محدودیت در رفت و آمد نداشته باشد، به این صورت که لنگه های درب صنعتی تبریز به طرفین جمع می شود.

قدرت بالای موتور موجود در ریل های درب صنعتی تبریز، باعث جمع و یا باز شدن لنگه درب ها می شود. درب صنعتی تبریز مخصوص آن دسته از افرادی است که به امنیت و راحتی خود و کارکنان و همچنین زیبایی محل رفت و آمد بسیار اهمیت می دهند. مکان های دیگری که نصب درب صنعتی تبریز کاربرد دارد پارکینگ مجتمعات تجاری، فرودگاه ها، کلیه درب های سنگین و ورودی کارخانجات بزرگ می باشد.

جنس درب صنعتی تبریز معمولا از ورقه های فلزی، آلومینیومی یا پانل های پلی اورتان یا ترکیبی از آلومینیوم می باشند. درب صنعتی تبریز به دو صورت چرخ دنده های شانه ای و زنجیری می باشند که موتور آن ها نیز از نوع موتور های 220V-AC یا سه فاز تعبیه شده است.

ویژگی درب های صنعتی تبریز

از مهم ترین ویژگی های درب صنعتی تبریز می توان به تردد بالا و بدون محدودیت، قابلیت نصب باطری هایی برای زمانی که برق رفته باشد، دارای سیستم خلاص کننده دستی و کلید آن، دارای دو کلاچ مکانیکی و هیدرولیکی، تنظیم سرعت و قدرت از تابلو فرمانی که برای آن تعبیه شده است و داشتن حسگر هایی که مانع حرکت های معکوس و توقف در لحظه برخورد با مانع می شود.

درب های صنعتی را معمولا از مواد زیر می سازند :

  • آلومینیوم
  • فلز
  • ترکیبی از آلومینیوم و فلز
  • سایر موارد بسیار کم

درب های صنعتی کشویی را معمولا از جنس آلومینیوم یا فلز و یا ترکیبی از آن ها می سازند که همان طور که گفته شد برای باز و بسته شدن این درب ها و انتقال قدرت موتور، موتورهایی سه فازی را مورد استفاده قرار می دهند. درب صنعتی تبریز که به صورت ریلی می باشد نیز مانند سایر درب های صنعتی و اتوماتیک، دارای باطری های ذخیره کننده انرژی می باشند که در هنگام قطعی برق بکار آیند.

درب صنعتی تبریز برای موارد زیر مناسب است و لازم است موارد زیر رعایت شود:

  • مکان هایی با فضای کم و محدود
  • مکان هایی که عرض یک ورودی مهم است
  • طول و عرض ورودی یا خروجی
  • کارکرد ساختمان یا سازه
  • قیمت ها

درب های کشویی صنعتی به دلیل فضای کمی که در هنگان حرکت ایجاد می کند، برای مکان هایی که فضای کم و محدود دارند، قابل استفاده می باشد. اما برای مکان هایی که عرض یک ورودی و خروجی بسیار مهم باشد، و همچنین مکان بزرگی نیز در اختیار داشته باشد، درب صنعتی تبریز که به صورت ریلی کار می کنند را پیشنهاد می کنیم. البته این موضوع را نیز باید بدانیم که درب های صنعتی ریلی سبک وزن را باید در گروه درب های صنعتی کشویی قرار دهیم.

ویژگی درب های صنعتی کشویی

درب های اتوماتیک صنعتی از نوع کشویی، دارای موتور و گیربکس های بسیار قدرتمند در دو نوع 220 ولت و 24 ولت می باشند. این گیربکس ها توانایی حمل درب های ریلی تا وزن 400 کیلوگرم را دارند. از دیگر مزیت ها و ویژگی های این نوع درب ها می توان به مجهز بودن به هنگر های ضد سایش برای طولانی کردن عمر این نوع درب ها، مجهز به قدرتمند ترین و بهترین موتور موجود در دنیا، مقامت در برابر نوسانات و قطعی برق، کم ترین فضای ممکن برای نصب درب، دارای سیستم کاملا هوشمند در درب صنعتی تبریز که به صورت کشویی می باشند، دارای نوار لاستیکی ما بین کاورها، که باعث بی صدا شدن درب در مواقع باز و بسته شدن می شود و همچنین سرعت بالا و قابل تنظیم در باز و بسته شدن درب ها اشاره کرد. درب اتوماتیک تبریز از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

ویژگی درب های صنعتی ریلی

این درب ها در موارد زیر استفاده می شود :

  • کارخانه ها
  • فرودگاه ها
  • مجتمع های تجاری

این نوع درب ها که به طور معمول در کارخانه ها، فرودگاه ها و مجتمع های تجاری به کار می روند، توسط یک جک ریلی عمل می کنند. از مهم ترین نکاتی که باعث بالا رفتن عمر این نوع درب ها می شود توجه به روان بودن درب ها، استفاده از قرقره هایی با کیفیت بالا و استفاده از باکیفت ترین میل ترانس ها در درب ریلی مورد نظر می باشد.

درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای

از دیگر درب صنعتی تبریز، می توان به درب اتوماتیک کرکره ای نیز اشاره کرد. این نوع درب ها که به درب های صنعتی رول آپ نیز معروف اند، با توجه به ابعاد و وزنی که دارند، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این نوع درب ها نیز جزو مستحکم ترین درب های صنعتی جهان به شمار می روند که در کل امنیت بالایی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. گفتنی است که این نوع از درب صنعتی تبریز، یکی از پرکاربرد ترین درب هایی که در بین مردم رواج دارد می باشند.