درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای :

 

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای چشمی را می توان بعنوان یکی از بهترین اختراعات مدرن بشر در قرن گذشته برای ایجاد راحتی بیشتر در زندگی انسانها نام برد. کافیست فرد به سمت درب حرکت کند آنگاه درب بصورت اتوماتیک برای شما باز شده و پس از عبور دوباره بسته می شود. بنابراین درب اتوماتیک برقی یک جدا کننده فضاها از یکدیگر می باشد که تکنولوژی اتوماتیک دارد. با درب اتوماتیک تبریز همراه باشید.

این دربها در انواع مختلفی مانند کشویی، تلسکوپی، گردان، منحنی،آکاردئونی و مثلثی می باشند.

هدف از استفاده دربهای اتوماتیک در وهله اول، سهولت در تردد افراد بخصوص سالمندان و افراد ناتوان جسمی می باشد، علاوه بر آن اینگونه دربها از اتلاف انرژی که بخاطر بازماندن دربهای معمولی بوجود می آید و همچنین آلودگیهای صوتی به میزان قابل ملاحظه ای جلوگیری می نماید.

لازم بذکر است با استفاده از دستگاههای کنترل تردد برای مکانهایی که امنیت بسیار مهم است با کارت یا اثر انگشت، امکان تشخیص افراد دارای مجوز برای عبور وجود دارد.

در چند سال اخیر درب اتوماتیک شیشه ای مورد استقبال انبوه سازان ، برج های مسکونی و اداری و همینطور ادارات ، سازمان و مراکز درمانی قرار گرفته است . بصورت کلی می توان گفت که درب اتوماتیک شیشه ای برای تمام ساختمان ها و مراکز پر تردد بسیار مفید و مطلوب می باشد.درب های اتوماتیک با توجه به کاربری ساده ، نصب سریع و هزینه نگهداری پایین آن قابل استفاده برای تمامی مراکز پر رفت و آمد می باشد.

 درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به کاربردی که دارد باعث سهولت رفت و آمد می شود و همچنین استفاده از این نوع درب نمایی خاص و جذاب به ساختمان می دهد.

 استفاده از این مدل درب هابه عنوان عایق گرما و سرما عمل می کند و مانع از هدر رفتن انرژی می شود.شرکت ماندگار درب با تجربه چندین ساله در صنعت درب اتوماتیک واجرای پروژه های ملی یکی از مطرح ترین شرکت ها در این صنعت می باشد.

درب های اتوماتیک مانند هرکالای دیگر مستلزم داشتن اطلاعات وآگاهی است که می‌تواند در بر طرف شدن نیازهای آنی وآتی خریداران این مدل درب ها نقش مهمی داشته باشد وآسایش وآرامش خیال ومنفعت اقتصادی را برای خریداران عزیز به ارمغان آورد.در انتخاب یک درب اتوماتیک  چند عامل نقش اساسی و مهم را ایفا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button