درب ها در زندگی تکنولوژیک امروزی نقش بسیار مهمی را در فراهم آوردن ایمنی و آسایش برای مشتریان ایفا می نمایند. با درب اتوماتیک تبریز همراه باشید.

درب اتوماتیک کشویی هم به موازات سایر انواع درب در فراهم نمودن ایمنی و آسایش و امنیت مردم نقش به سزایی دارند. با توجه به نوع کارکرد، این درب ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام برای منظوری خاص طراحی و مهندسی شده اند. یکی از این درب ها درب اتوماتیک اسلایدینگ می باشد که نسبت به سایر انواع درب از کابرد و طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.

در واقع درب اتوماتیک اسلاید یا اسلایدینگ نامی است که به درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید داده شده است و این دو درب از نظر نوع کارکرد یکسان می باشند و متفاوت نیستند. دلیل اصلی نام گذاری آنها هم این است که این دربها به حالت اسلاید باز و بسته می شوند.  از دیگر اسامی ای که برای نام گذاری این درب ها استفاده می شود درب اتوماتیک کشویی می باشد که به نوعی معادل فارسی کلمه اسلاید می باشد و به حالت باز و بسته شدن آن نیز اشاره دارد. اما خطاب این درب با این نام درست نبوده و نام تخصصی و صحیح آن همان اسلایدینگ یا اسلاید می باشد.

مزایای درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی که بصورت اتوماتیک عمل می نمایند به دو صورت برای مصرف کنندگان سودآور خواهند بود که عبارتند از سودآوری از طریق کاهش مصرف انرژی و هم چنین از طریق راحتی و سهولت در رفت و آمد که رضایت را در مشتریان یا مصرف کنندگان ایجاد می نماید.

اما به طور کلی اینگونه درب ها به دلیل لوکس بودن، راحتی استفاده توسط مصرف کنندگان و مشتریان، دوستدار محیط زیست بودن و ایجاد بهره وری سرمایه گذاری ، ایجاد اشتیاق در افراد برای عبور، امنیت بالا، مدلهای متفاوت در ابعاد مختلف ، راحتی نصب و نگهداری در بازار درب های اتوماتیک پرمصرف می باشند.

سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ، راحتی و انعطاف زیادی را ایجاد می کند که بارزترین آن ها دسترسی آسان بدون نیاز به تماس با درب است. در طیف وسیع محصولات ما می توانید بهترین را برای نیاز خود پیدا کنید که مناسب ساختمان شما باشد. این در می تواند همزمان با ساخت ساختمان و یا پس از ساخت آن نصب گردد.
این درب اتوماتیک شامل تمامی استانداردهای روبرو می باشند UL، ETL، TüV، DIBt، CE..
دربهای اتوماتیک آدُرا دارای دوام زیاد، عملکرد عالی و نظارت هوشمندانه هستند و از لحاظ طراحی هم کاملا سازگار با محیط زیست می باشند.