اهمیت دربهای اتوماتیک

اهمیت دربهای اتوماتیک:

فریم های متحرک دربهای اتوماتیک بوسیله افرادی که در حال عبور از آن ها می باشند غیر قابل کنترل هستند که در صورت عدم عملکرد صحیح سنسورها، بسته شدن درب می تواند باعث ایجاد جراحت یا صدمه در افراد عبوری گردد.

برای جلوگیری از چنین حوادثی بر روی دربهای اتوماتیک از سنسورهای چندگانه و گوناگون در یک زمان استفاده می شود تا در هر لحظه وجود شی را تشخیص دهند.

از شرکت دربهای اتوماتیک به خاطر عبور و مرور راحت در ورودیها هنگامیکه دستهایمان پر از بسته های خرید می باشند قدرانی می نماییم .

داشتن درب اتوماتیک تبریز قدمی رو به جلو برای دنیایی است که به آرامی به سوی اتوماتیک شدن گام برمی دارد.

درب‌های اتوماتیک تجهیزات بسیار پیچیده‌ای‌ هستند که به بازرسی روزانه نیاز دارند. اغلب، صدمات فیزیکی زمانی اتفاق می‌افتند که یکی از اجزاء سیستم درب اتوماتیک به درستی عمل نکند. معمولا بر روی هر درب اتوماتیک برچسب اخطاری زده می‌شود ‌که تجهیزات نیاز به بازرسی روزانه دارند. این وظیفه بازرسی ایمنی بر دوش مدیریت فروشگاه می‌باشد.

هر فروشگاهی معمولا در صدد کسب بیشترین درآمد ممکن می‌باشد. اکثر فروشگاه‌ها برنامه‌های سفت و سختی شامل محل دقیق قرارگیری و چیدمان محصولات خود را دارند. حتی آن‌ها میزان ارتفاع و عرض قفسه‌های فروشگاه را نیز به تفصیل در نظر می‌گیرند. هم‌چنین تحقیقات بسیاری به منظور تعیین محل قرارگیری محصولات با توجه به میزان تراکم جمعیتی در یک قسمت فروشگاه انجام گرفته است. این برنامه‌های موشکافانه همگی به‌منظور جذب مشتری طراحی شده‌اند. حتی در یک فروشگاه‌ بزرگ و حرفه‌ای برای چگونگی تمیز کردن سرویس بهداشتی برنامه وجود دارد. مدیران فروشگاه‌ برای تعیین نحوه قرارگیری اجناس مانند شکلات و کالاهای خرید ناگهانی در گیت‌های پرداخت، طراح استخدام می‌کنند. در تعارضی آشکار اما معمولا فروشگاه‌ها هیچ برنامه مدونی برای بازرسی ایمنی سیستم‌ درب اتوماتیک ندارند. آن‌ها فقط در هنگام بروز مشکل دست به کار می‌شوند و با شرکت‌های خدماتی تماس می‌گیرند؛ شاید علت اصلی این باشد که برای مدیران فروشگاه‌ها سیستم درب اتوماتیک  و اهمیت دربهای اتوماتیک بخش درآمدزا نیست.

تجربه نشان داده است که ایده بازرسی روزانه درب اتوماتیک و اهمیت دربهای اتوماتیک زمانی به فکر مدیران فروشگاه‌ها خطور می‌کند که با یک حادثه شوکه شوند. سپس آن‌ها می‌گویند که بازرسی درب اتوماتیک مسئله‌ای نبوده که قبلا به آن‌ها گفته شده باشند. از طرفی باید قبول کنیم که اکثر مدیران آن چنان پرمشغله هستند که وقت اضافی برای انجام این کار را ندارند. روال اکثر فروشگاه‌ها این است که زمان خرابی سیستم‌ درب اتوماتیک با شرکت‌های خدماتی تماس بگیرند و متاسفانه در بیشتر موارد مدیران فروشگاه‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال صدمات فیزیکی وارده به مشتریان ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button