درب های لولایی ICU

درب های لولایی ICU

درب اتوماتیک لولایی بیمارستانی

طرح درب های لولایی که با کمک دست باز و بسته می شوند به صورت جفت های غیرمساوی، جفت های مساوی و تک درب می باشند . این طرح ها کاربری آسانی را سبب می شود برای نقل و انتقال از درب خروجی یا بیمار و نیازی به هیچ شیاری در کف زمین نیست.

این درب ها راه حل های بزرگی را برای انواع نیازها دارد. درب های لولایی بخش ICU در یک پکیج سنجش دود با شماره گواهینامه UL1784  قرار دارد.
این درب ها دارای علامت هایی با شکاف T شکل هستند که در کارخانه نصب شده است و دارای سیستم بستن و رفت و برگشت پنهان می باشند.

در واقع یک سیستم انتخابی در این دربها موجود است که کار بستن درب را بطور خودکار انجام می دهد.

درب اتوماتیک و درب های لولایی ICU به نوعی درب گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به حرکت یا نور و یا ریموت کنترل های الکترونیکی از راه دور باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک هوشمند جایگزین درب های سنتی قدیمی شده اند که این موضوع باعث افزایش امنیتی، سرعت و راحتی کار استفاد کنندگان شده است. درب اتوماتیک امروزه کاملا جایگاهی برای خود در صنعت ساختمان پیدا کرده است و به میزان بسیار زیادی از این نوع درب ها استفاده می شود. از درب اتوماتیک در ساختمان ها ، اماکن تجاری ، هتل ها، مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ، مراکز صنعتی و کارخانجات و … استفاده می شود زیرا این درب ها آرامش و امنیت و آسایش را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. درب های اتوماتیک همچنین در میزان مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند میزان مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند. درب اتوماتیک تبریز ارائه دهنده انواع درب های اتوماتیک می باشد. شما می توانید با مراجعه و تماس با ما از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button