درب های تاشو (آکاردئونی) ICU

درب های تاشو (آکاردئونی) ICU

درب اتوتیک تاشو بیمارستانی

درب های تاشو (درب های تاشو (آکاردئونی) ICU) گزینه خوبی برای پکیج های درب های کشویی قدیمی در ICU و CCU می باشند.

این محصول بسیاری از مشکلاتی که در اتاق های ICU و CCU مواجهه می شوند را از بین می برد.

یک درب تاشو یا آکاردئونی دارای مزایای هر دو درب چرخشی و لولایی می باشد. باز و بسته شدن این دربها که بصورت تاشو  و لولایی هستند به پرستاران کمک می کند تا به آسانی صندلی های چرخ دار بیماران، چرخ دستی ها، بیماران و تجهیزات را جابجا کنند.

درب های لولایی با بازشدن درب در هر دو طرف برای لت های بدون چفت چندگانه کار می کند.

در محیط های حساس بیمارستانی برای مراقبت ایمن و کارامد از بیماران ، نیاز به استفاده از دربهای منطبق با محیط می باشد. دربهای اتوماتیک  با ویژگیهای متفاوتی این نیاز را مرتفع می سازد.

درب های کشویی آدرا به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی آسان داشته باشند، هم چنین در هنگام بازشدن درب، حریم خصوصی بیمار حفظ شود و جابجایی بیماران به سهولت انجام پذیرد. قسمتهای ویژه ای در این نوع درب ها وجود دارند که سبب افزایش کارایی آن ها می شوند مانند اتصال به سیستم اتفاء حریق، تنظیم سرعت باز و بسته شدن، بی صدا بودن سیستم اتوماتیک دربها و پوشش محافظتی میکروپیگمنت ها.

انواع درب های قابل استفاده در ICU

  •  درب کشویی غیرلمسی
  •  درب های کشویی تلسکوپی
  •  درب های تاشو (آکاردئونی)
  •  درب های لولایی

شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطلاع از درب های تاشو (آکاردئونی) ICU و درب اتوماتیک تبریز با شرکت ما در تماس باشید. شرکت ما ضمن ارائه مشاوره های رایگان، شما را در انتخاب هر چه بهتر یک درب های تاشو (آکاردئونی) ICU راهنمایی خواهد کرد. درب اتوماتیک تبریز با بیش از چند دهه سابقه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. با ما در تماس باشید تا در زمینه درب های تاشو (آکاردئونی) ICU هم مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button