درب سریع بالارونده تبریز

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت درب نیز روز به روز پیشرفت چشم گیری داشته است. در بخش قصد داریم به معرفی درب سریع بالارونده تبریز بپردازیم. درب سریع بالارونده چیست؟ در کجا ها استفاده می شود؟ کارکرد آن چگونه است؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش ها به صورت کامل پاسخ دهیم.

درب-سریع-بالارونده-تبریز-در-تبریز

درب های سریع بالارونده چیست؟

این مدل درب ها دیگر مناسب پاساژ ها و مغازه ها نیستند. درب سریع بالارونده تبریز بیشتر مناسب مکان هایی نظیر آتش نشانی ها، سالن های تولیدی و کارخانه های صنعتی، سردخانه ها و همچنین سوله ها می باشد. درب سریع بالارونده در مکان های گفته شده کاربرد بسیار گسترده ای دارند.

شهر تبریز پر است از کارخانه ها و مکان های صنعتی. این مکان ها بیشتر نیازمند درب هایی هستند که سریع باز شوند. بهترین گزینه برای مکان صنعتی، درب سریع بالارونده تبریز می باشد.

درب سریع بالارونده در آتش نشانی هم کاربرد گسترده دارد. چرا که در مواقع خطر نیاز است درب سریع باز شود تا بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

جنس درب سریع بالارونده

درب های سریع بالارونده بسیار خاص هستند. جنس عمده این درب های اتوماتیک از PVC می باشد. البته گاهی هم از POLYSTER  استفاده می شود. که از این ها در بدنه درب استفاده می کنند. از این درب برای تفکیک مکان ها و ورودی نیز استفاده می شود. درب اتوماتیک تبریز بسیار گسترده است.

شاید بپرسید که چرا از PVC و POLYSTER برای درب سریع بالارونده استفاده می شود. می توان گفت به دو دلیل زیر استفاده از این مورد در درب سریع بالارونده تبریز موثر است:

  • اولا وزن بسیار سبکی دارند
  • دوماقابلیت نظافت سریع

حالا که با درب سریع بالارونده و کاربردهای آن اشنا شدید، بد نیست کمی درباره ویژگی های آن هم صحبت کنیم.

درب-سریع-بالارونده-تبریز

ویژگی های درب سریع بالارونده چیست؟

درب سریع بالارونده ویژگی های بسیار خوبی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این درب ها از استقبال خوبی در مراکزی نظیر آتش نشانی و کارخانه ها و… برخوردار هستند. از جمله ویژگی های این درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این درب ها قابلیت نورگیر و پنجره دارند.
  • رنگ های مختلف دارند و به رنگ های مختلف در بازار تبریز ارائه می شوند.
  • فضای اشغالی بسیار کم دارد
  • دارای یک سیستم بالانس بالا کننده است
  • در برابر وزش بادهای سریع بسیار مقاوم است.
  • برای ایزولاسیون محیط های مختلف و محیط های حساس مناسب است

این درب ها به صورت پلسه به سمت بالای جمع می شوند و امکان اتصال انواع سنسورها را دارند. به برخی از درب های سریع بالارونده درب سریع السیر می گویند. به علت سرعت مناسبی که در باز شدن دارند.

انواع درب سریع بالارونده تبریز

درب سریع بالارونده انواع مختلفی دارد که در این بخش سعی خواهیم کرد کمی درباره دو مدل از آنها توضیح دهیم.

درب سریع بالارونده رول آپ : این درب ها سرعت مناسبی دارند. تقریبا سرعت باز و بسته کردن درب های رول آپ یک متر بر ثانیه می باشد. همچنین باید گفت درب های رول اپ از لحاظ ارتفاع هم محدودیت ندارند ولی حداکثر عرض آنها می تواند 4 متر باشد. این درب ها برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی محیط هم کاربرد بسیار مناسبی دارد

درب سریع بالارونده فلکس آپ: این درب ها هم در نوع خود بسیار کاربردی هستند. عرض این درب ها بیشتر از درب رول آپ است و تا ده متر هم قابل اجرا می باشد. بسیار سریع تر از رول اپ هستند به گونه ای که سرعت باز و بسته کردن این درب ها نیم متر بر ثانیه می باشد. از لحاظ طول هم نامحدود می توانند باشند.

جنس فلکس آپ ها از پی وی سی می باشد و در رنگ های مختلف هم می توانید آنها را تهیه کنید.

درب-سریع-بالارونده-تبریز

درب سریع بالارونده در تبریز

شهر تبریز، شهر اولین ها و شهر بهترین هاست. پر است از صنایع و کارخانه ها که هر روز هم شاهد رشد این کارخانه ها هستیم. بهترین گزینه ای که برای درب این کارخانه ها و انبارهای آنها می توانیم پیشنهاد دهیم، درب سریع بالارونده تبریز می باشد.

جهت هر گونه مشاوره و راهنمایی در زمینه درب سریع بالارونده می توانید با ما تماس بگیرید. ما با سالها تجربه، و با داشتن بهترین متخصصان درب اتوماتیک در تبریز، بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها را به شما ارائه می دهیم.

معمولا درب اتوماتیک نیازمند دانش، تخصص و تجربه است. چرا که بدون وجود هر یک از این سه مورد، کار درست از آب در نمی آید. شرکت ما با داشتن دانش، تخصص و تجربه در کنار شما خواهد بود. کافی است با ما در تماس باشید.

درب HI SPEED برای تراکتور سازی تبریز
درب HI SPEED برای تراکتور سازی تبریز

درب سریع بالا رونده ( HI-SPEED ) :

درب سریع بالا رونده یا درب HI-SPEED برای کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و … برای بهره وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف انرژی, ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار, جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار،همچنین از آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه جلوگیری و کنترل می کند و  اما مهمتر از همه، سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی فوق العاده در زمان می باشد و باعث افزایش راندمان کارکنان خواهد شد. دربهای HI-SPEED با سرعت حرکت یک متر بر ثانیه، فوق العاده سریع می باشند.

موتور درب سریع بالا رونده و یا موتورهای HI-SPEED ساخت کمپانی بسیار معتبر آلمان می باشد.این موتور ها از نوع گیربکسی با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق می باشد.

درب سریع بالا رونده و یا HI-SPEED با سرعت بازشو تا ۱ ثانیه بر متر امکان ویژه ای جهت افزایش بهره وری محیط های صنعتی و جلوگیری از طراحی این محصول به منظور جدا سازی فضاهای داخلی و خارجی به شکلی می باشد که علاوه بر مجزا نمودن بخش های مختلف به طور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید.

در این صفحه به ویژگی های این درب ممتاز ( درب سریع بالا رونده ) اشاره شده

مشخصات فنی درب سریع بالا رونده ( های اسپید )

۱- دکتور رادار جهت کنترل رفت و آمد و مدیریت فرمان به موتور  آلمان .

۲- جنس پرده PVC با پوشش دو لایه و بافت کتان مهار شده توسط استرپ های آلومینیومی عرضی و استراکچر فلزی صنعتی

۳- موتور درب از نوع سرعتی ساخت کمپانی معتبر آلمان می باشد.

۴- سرعت باز شدن دربها یک متر بر ثانیه می باشد.

۵- مناسب برای نصب در محل های داخلی Internal

۶- دارای سیستم برگشت سریع قبل از برخورد با اشیاء

۷- کلاس حفاظت بیرونی IP 54

۸- موتور دربها از نوع گیربکسی با سرعت بازشو یک متر بر ثانیه با ترمز اضطراری و هندل دستی جهت مواقع قطع برق می باشد.

۹- درجه حرارت کارکرد درب سریع السیر از -۲۵ درجه تا +۷۰ درجه سانتیگراد

۱۰- درب به صورت بالا جمع شو استوانه ای (فولد آپ) می باشد.

۱۱- میزان کاهش اصوات تا ۸ db

۱۲- امکان تجهیز به UPS در مواقع قطع برق

۱۳- امکان تجهیز به سنسور القایی جهت تردد خودرو (اختیاری)

۱۴- قابلیت تنظیم میزان باز شو به صورت نرم افزاری

۱۵- قابلیت اتصال به سیستم های جانبی دستگاه کارت خوان، BMS، پوش باتن

۱۶- دارای فتوسل جهت ایمنی برای حفاظت بیشتر (حفاظت نوری)

۱۷- مجهز به سیستم برنامه ریزی درب و تشخیص موقعیت درب می باشد.

۱۸- امکان تجهیز به سنسور حساس به فلزات – لوپ مغناطیسی جهت تردد اتوماتیک خودرو (اختیاری)

۱۹- درب دارای تابلو برق با دکمه فشاری، سیستم محافظ در مقابل ضربه می باشد.

۲۰- کنترل درب با پوش باتن ،ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد امکان پذیر می باشد.

۲۱- در ۴ رنگ سبز، زرد، آبی و قرمز

مقاوم در برابر وزش باد و عبور گرد و غبار

ریلهای هدایت درب سریع بالا رونده از فولاد ضخیم، بادوام و با کیفیت بالا ساخته می شود. پوشش رنگ الکترواستاتیک علاوه بر زیبایی و درخشندگی مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی و اشعه UV ایجاد می کند. ریلهای دربها مجهز به لاستیک و جاروبک درزبندی بوده و کارکرد هموار و بدون سر و صدایی را ایجاد می کند بعلاوه از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری مینماید و از اتلاف انرژی و هدر رفت هوای پاک داخل جلوگیری می نماید.

قسمت پایین درب سریع بالا رونده دارای سیستم استهلاک ضربه بوده و هنگام پایین آمدن درب، برخورد ملایم و بدون صدایی ایجاد می کند.علاوه بر آن سیستم کنترل الکترونیکی در انتهای کورس دور موتور را کاهش داده و توقف ملایمی را ایجاد می کند. قسمتهای قابل انعطاف پایین درب سبب آبندی بسیار عالی در ناحیه پایین درب می شود و از ورود گرد و غبار و هدر رفت هوای تمیز از پایین درب جلوگیری می نماید.

سیستم انتقال قدرت و مکانیزهای مکانیکی به کار رفته در دربهای این شرکت از مواد مرغوب گران قیمت و بادوام ساخته شده است و تقریباً نیاز به سرویسهای ادواری ندارد و امکان استفاده از درب در شرایط پر ترافیک به صورت بهینه فراهم می کند.

درب سریع بالارونده برای تراکتورسازی تبریز
درب سریع بالارونده برای تراکتورسازی تبریز