کرکره برقی تبریز

کرکره برقی تبریز یا کرکره برقی اتوماتیک را امروزه می توان یکی از ساخته هایی دانست که با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگی نقش مهمی ایفا کند. از دهه ها قبل افراد برای حفاظت و راحتی بیشتر محیط زندگی و محل کار خود، از کرکره استفاده می کردند؛ اما پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی باعث طراحی و ساخت دسته جدیدی از کرکره ها به نام درب برقی کرکره ای تبریز یا کرکره اتوماتیک تبریز گردید.

rolling-shutters

کرکره برقی تبریز (به انگلیسی Roller shutter) هم به صرفه و اقتصادی و هم بسیار مستحکم هستند که این خصوصیات آن ها را یکی از پرطرفدار ترین انواع درب های صنعتی در بازار امروزه ساخته است. هر نوع از درب های کرکره برقی تبریز به طور منحصر به فردی سازمان دهی شده تا به خوبی با احتیاجات مشتری وفق داده شوند و می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.

هزینه تعمیر و نگهداری درب های کرکره ای پایین است. بدنه درب کرکره برقی تبریز از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تیغه های باریک عموماً از جنس گالوانیزه فوم دار یا آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگ ها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تیغه های باریک سازنده بدنه درب کرکره برقی را به طور جداگانه تعویض کرد.

 

این درب ها ضد سرقت هستند و بیشترین آسایش و امنیت را برای درب و پنجره های ساختمان فراهم می کنند. درب کرکره برقی به مانند یک دیوار پولادین غیر قابل نفوذ است. کرکره برقی تبریز از ترکیب زیبایی و استحکام ساخته شده است تا با مقاومت بهینه در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی و اتفاقات ناگواری چون سرقت و آتش سوزی ایجاد امنیت بالایی را تضمین کند.

به طور کلی می توان گقت عملکرد کرکره برقی تبریز جهت محافظت از فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرون و تسهیل در تردد است. این درب ها همانند مرز بین محیط داخل ساختمان با محیط بیرون است.

متعلقات کرکره برقی تبریز

متعلقات کرکره برقی :

تیغه کرکره برقی

  • تیغه آلومینیوم
  • تیغه گالوانیزه
  • تیغه فولادی
  • تیغه پلی کربنات

موتور کرکره برقی

  • موتور توبلار
  • موتور ساید
  • موتور صنعتی / دینام گیربکس

مدار فرمان

  • مدار فرمان
  • ریموت کنترل

ملزومات نصب

  • ریل آلومینیومی و فولادی
  • محور 3 اینچ و 4 اینچ
  • اندکپ و یاتاقان
  • کاور موتور ساید
  • کپس، مویی، لاستیک انتهایی و …

کرکره-برقی-تبریز

کرکره برقی فروشگاهی تبریز :

ویژگی خاصی که می بایست کرکره برقی فروشگاهی تبریز داشته باشد در درجه اول امنیت و در درجه بعدی زیبایی می باشد. از این رو که خیال صاحب فروشگاه از نصب کرکره اتوماتیک از بابت عدم سرقت از فروشگاه در زمانی که این مکان بسته می باشد می بایست تامین شود.

پس می بایست تیغه ها از نوع سنگین و جنس مقاوم باشد و بهتر است از قفل های برقی یا نیمه اتوماتیک استفاده گردد. از جهت نوع موتور به دلیل استفاده پایین از کرکره برقی فروشگاه می توان از موتور توبلار، ساید و البته سانترال برای این نوع مکانها استفاده نمود. اما نکته مهم این است که میبایست موتور کرکره اتوماتیک به گونه ای نصب گردد که امکان به سرقت بردن موتور به حداقل ممکن برسد. اما نکته ی دیگر در اجرای کرکره اتوماتیک فروشگاهی زیبایی تیغه ها می باشد.

بهترین ایده که کمی گران هم میباشد استفاده از تیغه های شفاف پلی کربنات است تا زمانی که فروشگاه تعطیل هم می باشد، ویترین آن قابل مشاهده است و خریدار می تواند محصول خود را در آن بیابد و بعدا با فروشگاه تماس بگیرد. اما مدلهای آلومینیومی و گالوانیزه هم در مدلهای گوناگون می باشد که میتوان با ترکیب رنگها مدلی دلخواه و زیبا از ایجاد نمود.

انواع کرکره برقی تبریز

انواع کرکره برقی تبریز :

تفاوت اصلی کرکره برقی تبریز را می توان از دو منظر موتور و تیغه های آن ها مشاهده کرد.

انواع تیغه کرکره اتوماتیک که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند، در همین صفحه و در بخش انواع تیغه کرکره برقی به معرفی آن ها پرداخته ایم. به صورت کلی پر فروش ترین تیغه های کرکره برقی از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری است که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد.

تفاوت دیگر در موتور کرکره برقی تبریز است که در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بیشترین موتور کرکره برقی تبریز مورد استفاده، از نوع توبلار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی این سه نوع موتور میپردازیم.

کرکره-اتومات-تبریز

انواع تیغه کرکره های برقی تبریز :

  • کرکره برقی فومدار
  • کرکره برقی اکسترود
  • کرکره برقی غضروفی
  • کرکره برقی شفاف

مزیت های نصب کرکره های برقی نسبت به نوع سنتی و قدیمی

  1.  کرکره های برقی، به دلیل تنوع در طرح های مختلف باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه می شود.
  2.  به راحتی قابل شستشو می باشد.
  3.  تنوع رنگی کرکره های برقی برخلاف کرکره های سنتی بسیار زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  4. کرکره های برقی از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.
  5. کار با کرکره های برقی به مراتب راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد.
  6.  مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  7.  قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.
  8. استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت

تیغه کرکره برقی آلومینیومی :

این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از تیغه کرکره برقی تبریز استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند.

کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود.

همانطور که گفته شده اندازه استاندارد این نوع تیغه ها 80 میلیمتر است اما اندازه 60 میلیمتر برای پنجره ها و اندازه 100 میلیمتر برای ورودی های بزرگ نوع های دیگر تیغه کرکره برقی می باشند. البته می توان تیغه ها را از لحاظ ظاهری نیز به دو دسته تخت و قوسی نیز تقسیم بندی کرد.

تیغه کرکره برقی تبریز

در حال حاضر مدل قوس دار به دلیل عدم ایجاد صدا موقع باز و بسته شدن استقبال بالا و مدل تیغه تخت تولید بسیار پایینی دارد. وزن استاندارد تیغه کرکره آلومینیومی بین 6 تا 7 کیلوگرم است اما برخی تولید کنندگان به دلیل کم کردن قیمت  تیغه کرکره برقی و همچنین ایجاد رقابت در بازار از این وزن می کاهند.

در نظر داشته باشید که مدل های کمتر از 5.5 کیلوگرم برای عرض های بیش از 3 متر خطرناک هستند. تیغه آلومینیومی کرکره های برقی تبریز می توانند دارای یک، دو یا سه پل، درون خود باشند که باعث استحکام و مقاومت بیشتر تیغه می گردد. همچنین برخی از انواع تیغه ها، دارای فوم هستند که به عنوان عایق صدا به کار می روند:

تیغه کرکره اتوماتیک گالوانیزه :

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند. مهمترین دلیل خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام بیشتر به نسبت آلومینیوم و همچنین قیمت مناسب آن باشد. این تیغه ها نیز در دو نوع گالوانیزه معمولی و همچنین فوم دار تولید شده که مدل فوم دار آن به این صورت است که بین پل های تیغه، فوم تزریق شده تا مقاومت آن را بیش از گذشته کند. به همین دلیل برش این نوع تیغه ها نیز آسان نخواهد بود و گذر از این نوع کرکره ها مشکل است.

 

کرکره-برقی-تبریز

قیمت کرکره برقی تبریز :

برای محاسبه قیمت کرکره برقی باید در ابتدا بدانیم که کدام موتور کرکره مد نظر است، ارزان ترین موتور کرکره برقی تبریز موتو توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و میزان تردد نسبتا پایین مناسب است، این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن حدودا 150 کیلوگرم را به حرکت در آورد. از بهترین موتور توبولار کرکره برقی هم می توان به موتور توبلار لینوکس، موتور توبولار بتا، موتور توبلار بارزانته، موتور توبولار سیگما و موتور توبولار SDC اشاره کرد. همچنین باید دید که کدام مدل از انواع تیغه مورد نیاز است و بر اساس اندازه و قابلیتی که مورد نیاز است بهترین تیغه را استفاده کرد. این دو مورد جزو مهمترین عوامل در تعیین قیمت کرکره اتوماتیک می باشد. شما می توانید با برقراری تماس با بخش فروش کرکره دی سی ای کالا به روز ترین لیست قیمت کرکره برقی را دریافت کنید.

 

کرکره-برقی-در-تبریز

کرکره برقی – کرکره اتوماتیک جزو محصولات پرکاربرد برای نصب در ورودی ساختمان‌ها و اماکن مختلفمی باشد . تنوع، کیفیت و زیبایی کرکره های برقی مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باعث استقبال مردم از آن شده‌ است .

  • تیغه کرکره برقی – کرکره اتوماتیک : تیغه همان بدنه اصلی کرکره با ست که نمای کرکره را نیز می سازد و در جنس ها ورنگ های متنوع و مختلف موجود می باشد.
  • موتور کرکره برقی – کرکره اتوماتیک : موتور کرکره نوعی ماشین الکتریکی است که با برق کار می کند ، و تامین کننده ی نیروی اصلی کرکره می باشد. موتورهای توبلار و ساید از انواع موتور کرکره هستند.
  • قوطی چارچوب کرکره برقی – کرکره اتوماتیک : برای نصب ریل کرکره باید در دو طرف آن، قوطی هایی با ابعاد مناسب نصب شود .
  • ریل کرکره برقی – کرکره اتوماتیک : در ساخت و نصب کرکره برقی برای پارکینگ و مغازه از این ریل پروفیلی است یو (U) شکل که بصورت عمودی در دو طرف چپ و راست دهنه نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود.

نصب کرکره اتوماتیک تبریز :

قبل از نصب کرکره برقی تبریز می بایست سمت چپ و راست دهنه ای که کرکره برق داخل آن قرار میگیرد قوطی کشی شود.

این قوطی ها در اندازه 40 در 40 میلیمتر دقیقا در موازات یکدیگر باید نصب گردد تا بتوان ریل تیغه کرکره برقی را روی آن سوار کرد.

نصب کرکره اتوماتیک باید بر اساس استاندارد های لازم انجام شود در غیر این صورت ممکن است تیغه ها به یک سمت کشیده شود و یا حرکت تیغه درون ریل سر و صدای بالایی تولید کند و یا اینکه اشتباه در نصب باعث شود به موتور کرکره برقی فشار آمده و در مدت زمان کوتاهی باعث از کار افتادن آن گردد. برای نصب کرکره برقی با موتور توبلار، بجز موتور و تیغه می بایست شفت یا لوله، یک عدد رسیور کرکره، اندکپ، بلبرینگ و صفحه پلیت را همراه داشت البته در صورت نیاز فتوسل و فلاشر و همچنین جاقفلی نیز قابل نصب می باشد. در صورتی که از موتور ساید استفاده می شود میبایست شفت قطر 11 و در صورت نیاز آپشن های اضافی سیستم توبلار را باید در نظر گرفت.