درب های کشویی تلسکوپی ICU

درب های کشویی تلسکوپی ICU

درب اتوماتیک تلسکوپی بیمارستانی

در محیط های حساس بیمارستانی دربهای تلسکوپی ICU مناسب برای محیطهایی در بیمارستان و ICU می باشد که دهانه موجود کوچک می باشد و نیاز به حداکثر استفاده از عرض بازشو وجود دارد.

پکیج های تلسکوپیک به دلیل قابلیت افزایش فضای بازشدن درب تا ۳/۴ عرض دهنه مورد توجه می باشند. طرحهای درب های تلسکوپی بیشتر معطوف به طرحهایی با لت های مساوی می باشند.

این بدان مفهوم است که اینگونه دربهای اتوماتیک بیشترین کاربرد را در صنعت دارند.

بنا به بررسی های انجام شده در هنگام انتخاب درب اتوماتیک باید علاوه بر جنبه زیبایی درب، جوانب اساسی تر دیگری نیز مورد توجه قرار گیرند و بیشترین توجه در میان این جوانب باید به میزان امنیت درب های اتوماتیک معطوف گردد.

 

درب اتوماتیک در بدو ورود مشتریان، احساس مثبتی را در آنها ایجاد می کند.  در گذشته استفاده از درب های سنتی برای معلولین و افراد با صندلی چرخدار، بسیار مشکل بود و گاهی به تنهایی موفق به باز نمودن درب فروشگاه نمی شدند به همین دلیل تمایل مشتریان به استفاده از درب های سنتی دستی و لولایی کاهش یافته است  و تمایل آن ها به استفاده از درب های اتوماتیک بیشتر شده است. درب های اتوماتیک امن تر و عبور و مرور از آن  بی سر و صداتر است با نصب درب اتوماتیک، جریان عبوری مشتریان به داخل و خارج را آسان می نماید مردم تمایل دارند که درب اتوماتیک به راحتی برایشان باز و بسته شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه درب های کشویی تلسکوپی ICU می توانید با شرکت درب اتوماتیک تبریز در ارتباط باشید. ما در این زمینه به شما مشاوره رایگان ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button