جک بازویی Proteco اصل مدل LEADER4 , 5

جک-بازویی-تبریز

در این بخش می خواهیم جک بازویی Proteco اصل مدل LEADER4 , 5 را معرفی کنیم. فروش جک درب پارکینگ پروتکو جزء جک های وارداتی با کیفیت محصوب می شود که در ساخت درب پارکینگ لولایی یا بازویی استفاده می شود. درب اتوماتیک تبریز انواع جک بازویی برای درب بازکن های بازویی بفروش می رساند یکی از نمونه جک های پر استفاده در ساخت درب پارکینگ اتوماتیک بازویی جک پروتکو می باشد جک proteco دارای سه نوع LEADER4 , 5 و FARAZP4 , 5 و ACE و مدل FARAZS4 , 5 جک بازویی محصول سیماران می باشد و که گاهی همکاران این مدل را نیز پیشنهاد می کنند همه محصولات دارای ۳۰ ماه گارانتی شرکتی می باشند . در زیر مشخصات فنی مدل LEADER 4 , 5 را می بینید.

  • ولتاژ کاری: ۲۲۰ ولت
    جریان مصرفی: ۱۰۲ تا ۱۰۷ آمپر
    توان مصرفی: ۲۸۰ وات
    حداکثر کشش: ۲۸۰۰ نیوتن
    حداکثر طول هر لنگه: ۲٫۷۵ متر و در مدل لیدر پنج ۳٫۵ متر
    حذاکثر وزن هر لنگه: مدل لیدر چهار ۲۵۰ کیلوگرم و لیدر پنج ۳۵۰ کیلوگرم
    حداکثر کورس عملکرد: ۴۰۰ میلیمتر
    ماکزیمم زاویه بازشو: ۱۱۰ درجه

ملاحظه می فرمائید که یک جک خوب برای اکثر پروژه ها می باشد و براحتی نیازهای شما را برطرف می سازد برای آگاهی از قیمت جک پروتکو با درب اتوماتیک تبریز تماس بگیرید.

جک بازویی Proteco اصل مدل

پروتکو را می توان جزو اولین جک های پارکینگی وارداتی به ایران دانست. جک پارکینگی پروتکو مدل لیدر 4 Leader ساخت شرکت پروتکو یک درب ریموتی خوش ساخت و بسیار پرکاربرد این شرکت است. این جک برقی پارکینگ دارای شفت 50 سانتیمتری می باشد که این جک را مناسب درب های تک لنگه می نماید. برای درب هایی تا عرض 3 متر مناسب می باشد. این جک برقی برای درب هایی تا وزن 350 کیلوگرم مناسب است. شما می توانید جهت مشاوره با درب اتوماتیک تبریز در تماس باشید