جک بازویی Proteco اصل مدل ACE

جک فوق دارای ۳۰ ماه گارانتی شرکتی می باشد و مناسب برای ترددهای بالا می باشد .

در زیر مشخصات فنی مدل ACE را می بینید.

ولتاژ کاری : ۲۲۰ ولت
جریان مصرفی : ۱۰۲ تا ۱۰۷ آمپر
توان مصرفی : ۳۰۰ وات
حداکثر کشش : ۲۸۰۰ نیوتن
حداکثر طول هر لنگه : ۳ متر
حذاکثر وزن هر لنگه : ۴۰۰ کیلوگرم
حداکثر کورس عملکرد : ۴۰۰ میلیمتر
ماکزیمم زاویه بازشو : ۱۲۰ درجه

ملاحظه می فرمائید که یک جک خوب برای اکثر پروژه ها می باشد و براحتی نیازهای شما را برطرف می سازد برای آگاهی از قیمت جک پروتکو با درب اتوماتیک تبریز تماس بگیرید.

سوال بسیار مهم که اغلب مشتریان دارند این است که آیا جک ایس برای محیط های پر تردد کارایی دارد؟(درباره جک بازویی Proteco اصل مدل ACE)

در پاسخ می توان گفت محیط های پر تردد به دو دسته تردد بسیار بالا و تردد نامحدود تقسیم بندی می شوند ، جک بازو بلند پروتکو ایس – Proteco Ace از جمله جک هایی است که مناسب برای محیط های مسکونی ، اداری و تجاری می باشد. جک هایی که مناسب برای محیط های اداری و تجاری هستند ممکن است بسیار زیاد باز و بسته شوند و این جک (Proteco Ace) در این محیط های پر تردد کارایی دارد. اگر درب منزل یا محیط اداری و تجاری شما دارای عرض زیادی است و می خواهید از برندی استفاده کنید که بی درد سر و دارای طول عمری طولانی باشد جک بازو بلند پروتکو ایس – Proteco Ace بهترین گزینه برای شما است چرا که خدمات گسترده ای در تمامی نقاط کشور دارد و همچنین از گارانتی بلند مدت 2.5 سال برخوردار است.جکهای ACE پروتکو قدرتی معادل 400 کیلوگرم در هرلنگه درب اتوماتیک ( جمعاً 800 کیلوگرم ) دارند و مناسب دربهایی تا عرض 2.5 متر می باشند. همچنین درکنار قدرت بالا، کاملا بیصدا عمل می کند. درب اتوماتیک تبریز در خدمت شماست.