انواع موتور کرکره برقی

انواع موتور کرکره برقی تبریز موتور کرکره ساید صنعتی جهت تعداد تردد بالا و کرکره تا وزن ۱۰۰۰ کیلوگرم توصیه می شود ، دارای سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی و در ۲ نوع معمولی و UPS دار عرضه می گردد . نوع معمولی آن دارای زنجیر جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق است ولی نوع UPS دار آن علاوه بر زنجیر دستی دارای برق اضطراری جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی در هنگام قطع برق می باشد. این نوع موتور های کرکره برقی نسبت به موتورهای توبولار گرانتر می باشند ولی میزان تردد مجاز آنها نیز از موتور های توبلاربالاتر می باشد .این کرکره جهت کرکره برقی هایی با وزن بالا مانند پلی کربنات شفاف و غضروف دار و همچنین کرکره برقی هایی با تردد بالا مانند کرکره برقی پارکینگ توصیه می شود .

کرکره-اتومات-تبریز

انواع موتور کرکره برقی و برندهای دیگر

از جمله برند های معتبر اروپایی موتور ساید میتوان به سامفی Somfy فرانسه – الرو Elero و ماران تک Marantec آلمان – بی.اف.تی BFT ایتالیا اشاره کرد که قیمت آنها در حدود ۷ الی ۱۰ برابر موتور های کرکره برقی ساید چینی می باشد ، لذا در کشورمان این موتورها به ندرت مورد استفاده قرار میگیرند . البته لازم بذکر است بعضی از موتورهای ساید اروپایی بصورت ۳ فاز و با سرعت و قابلیت تردد بسیار بالا جهت کاربردهای صنعتی طراحی و ساخته می شوند که چنین ویژگیهایی را در موتورهای ساخت چین بندرت می توان یافت .

از جمله موتورهای ساید چینی که در بازار کشورمان مورد استفاده قرار می گیرند میتوان  به اتومات ( گارانتی ۲ ساله )Automat – بارزانته ( گارانتی ۱ ساله ) Barzante – اس.دی.سی ( گارانتی تعویض ۱ ساله ) SDC – سویل Sevil – سیگما Sigma – اسمارت Smart – لیفت توربو Lift Turbo و … اشاره نمود . می توان گفت این موتورهای چینی ۹۹ درصد بازار کرکره برقی کشورمان را در اختیار دارند و موتورهای اروپایی سهمی کمتر از ۱ درصد در این بازار دارند .